lørdag 15. mars 2008

First we take London.. Then we take Oman..

Vi flydde til London onsdag kveld, så torsdag morgen våknet vi freshe og uthvilte klar til å utforske London... Og ikke minst til å unnslippe vårt dyre 3kvm stor hotellrom på et loft i Paddington..

Whitehall og The Horse Gards på vei til vaktskifte ved Buckingham Palace.



Buckingham Palace

Ja vel herr statsminister... ?? Vi tror det var Gordon Brown som satt her med asiatiske gjester.. Iallefall kom der en kortesje fulgt av menn med store muskler og teknodings på øret. Papparazziene spratt ut av biler rundt oss, og jeg knipset og zoomet så mye jeg kunne...


Kan jo ikke reise til London uten å ta turen via Tower Bridge.. synes denne er så flott, men været gir den jo ingen rettferdighet..


Til slutt avsluttet jeg dagen ved å tale for House of Parliament sammenm med Bush og Blair. Der holdt jeg en flammende tale om engelsk landstil hihi.. Neida.. vi avsluttet selvfølgelig på Madame Tussaud, og jeg har tatt bilde med alle mine helter og antihelter:) (Inkludert geiten til høyre...)

Ingen kommentarer: